Úplně nový modul KEETEC M CAN

Neustály vývoj a reagování na trh je velmi důležité a tak i náš technický tým intenzivně pracoval na inovaci oblíbeného CAN BUS převodníku Keetec M CAN. CAN BUS modul prošel kompletní softwarovou a i hardwarovou proměnou. Stal se menším, lepším a univerzálnějším.

Neustály vývoj a reagování na trh je velmi důležité a tak i náš technický tým intenzivně pracoval na inovaci oblíbeného CAN BUS převodníku Keetec M CAN. CAN BUS modul prošel kompletní softwarovou a i hardwarovou proměnou. Stal se menším, lepším a univerzálnějším.

Na velikosti záleží.

Minimalizace zasáhla i M CAN. Optimalizace rozměrů tak přispěje nejen k lepšímu designu samotného zařízení, ale do značné míry i k zjednodušení instalace. Při montáži je tak jednodušší najít optimální místo na umístění v přeplněnějším prostoru pod palubní deskou moderních vozidel.

 

Parkujeme s M CAN-em.

Aktivování a deaktivování předních parkovacích senzorů na základě rychlosti vozidla je jednou z nejoblíbenějších funkcí modulu Keetec M CAN. Nejnovější generace tak obsahuje propracovanější algoritmus pro její vyhodnocování a náš tým i nadále neustále pracuje na rozšiřování seznamu podporovaných vozidel.

 

Kdo víc čte, víc ví.

Kromě běžných informací nyní M CAN dokáže z CAN BUS sběrnice navíc číst a zpracovávat informace o zapnutí světel, sešlápnutí brzdového pedálu nebo použití ruční brzdy, díky čemuž se jeho využití značně rozšiřuje.

 

Naše 10-tero.

Nejnovější generace byla vybavena 10-ti vodiči s kompletně nastavitelnou logikou využití. Při samotné montáži je tak možné velmi jednoduše a rychle zadefinovat počet vstupů a výstupů nebo upravit polaritu podle potřeby montáže. Každý montážník tak dokáže jednoduše přizpůsobit M CAN potřebám konkrétní montáže, čímž se modul stává univerzálním.

 

I pro 24V.

Stejně jako při nové verzi autoalarmu Keetec TS CAN i CAN BUS převodník M CAN dostal novou platformu napájecí části desky plošného spoje. Ta nyní umožní využití systému i pro vozidla s 24 voltovou napěťovou soustavou a zároveň dosahuje rekordně nízké hodnoty ve spotřebě proudu.

 

START/STOP Vás už otravovat nemusí.

Funkce úspory paliva START/STOP už delší dobu rozděluje motoristy na dva tábory. Pro ty, kteří nepatří k jejím fanouškům a její manuální vypínání po každém nastartovaní je otravuje, byla do M CAN-u zapracovaná funkce, která umožní její automatické vypínání.

 

Nastavení ještě nikdy nebylo jednodušší.

Kompletní proměnou prošel i program pro nastavení systému pomocí PC. Elegantní a intuitivní design Keetec softwaru nyní umožní kompletní nastavení vstupů a výstupů tak, jako tomu nebylo ještě nikdy předtím. Zjednodušený proces online aktualizace softwaru zabezpečí nejnovější podporu vozidel, jako i okamžité zobrazení přípojných bodů přispěje k zefektivnění procesu montáže, což s jistotou ocení každý specialista v oblasti.

 

Když chceš víc.

Pro ještě efektivnější využití je k M CAN možné doplnit o modul Keetec RF SMART 4P s doplňkovými dálkovými ovladači a tak ovládat centrální zamykání formou zápisu do sběrnice, ale i využití pro kalibraci rychlostních impulzů.